Forum Rajdowy Bia³ystok Strona G³ówna Rajdowy Bia³ystok
1 w 100% rajdowe forum bia³ostockie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

Zawieszenie do Cinquecento

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rajdowy Bia³ystok Strona G³ówna -> Technika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
STACHO




Do³±czy³: 08 Mar 2006
Posty: 3
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Suwa³ki

PostWys³any: ¦ro 17:33, 08 Mar 2006    Temat postu: Zawieszenie do Cinquecento

Witam!

Planuje zacz±æ je¼dziæ w kjs. Zachêci³ mnie do tego mój kumpel i to on w³a¶nie poleci³ mi zmianê zawieszenia. Obecie je¿d¿ê cc 900 i ka¿dy kto mia³ okazjê je¼dziæ tym autem wie, ¿e zawieszenie nie nadaje siê do szybszej jazdy po zakrêtach. Mam 700z³ i my¶la³em na kompletem amortyzatorów Krosno, jednak nie jestem jeszcze zdecydowany. Co by¶cie polecili?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
ALIEN_Rayle




Do³±czy³: 24 Sty 2006
Posty: 206
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: B*stok

PostWys³any: ¦ro 17:50, 08 Mar 2006    Temat postu: Re: Zawieszenie do Cinquecento

STACHO napisa³:
Witam!

Planuje zacz±æ je¼dziæ w kjs. Zachêci³ mnie do tego mój kumpel i to on w³a¶nie poleci³ mi zmianê zawieszenia. Obecie je¿d¿ê cc 900 i ka¿dy kto mia³ okazjê je¼dziæ tym autem wie, ¿e zawieszenie nie nadaje siê do szybszej jazdy po zakrêtach. Mam 700z³ i my¶la³em na kompletem amortyzatorów Krosno, jednak nie jestem jeszcze zdecydowany. Co by¶cie polecili?

Pozdrawiam


wymiana springow na jakies progresy czy cos.nizsze z 30-40mm.to moze nie bedziesz juz lusterkami oral asfaltu na winklach.przy takim obnizeniu jeszcze seryjny amor daje rade.uzywki springi ok 300zl stoja.mozna trafic taniej,mozna drozej.nowy eibach -30 chyba z 570 zl na allegro.ja kupilem omp -30 dedykowane do 900 za 325zl w mplusm.pl o dziwo jako nowe.co do tego ile auto siadzie to sie nie wypowiem,bo jeszcze nie zalozylem ich a na omp ma tendencje do siadania bardziej niz jest podane.

mozna sie bawic tez w kombinowane springi.z tylu jakies twardsze z lady czy z mesia bodajze a z przodu np progresy.i do tego amory puchary.ja jezdzilem sezon na springach od pandy vana z tylu.twarde byly.nie skracalem ich za mocno bo seryjny amorek by nie spial ich odpowiednio i moglyby na asfalt wypasc przy jakiejs hopce Very Happy

amory krosno puchar sa krotsze od normalnych o 3 czy 4 cm.jak zalozysz to z seryjnym springiem to i tak bedzie syf,bo spring bedzie za mocno scisniety i charakterystyka bedzie czort wie jaka.

krosno na kjsy Ci styknie.ponoc twarde.ale jak twierdzil Bartek(Dzienis) to ostry syf.tzn on mial jako punkt odniesienia bilsteina b6 bodajze w swoim cienkim wiec troche nie ta liga.

licz sie z tym ze jak posadzisz auto i chcesz w kjsach jezdzic to dobrze by bylo plyte zainstalowac pod silnik(chyba ze masz takowa) bo obnizenie 3-4 cm cieniasa juz dosc znacznie zbliza mise a jeszcze bardziej obudowe skrzyni biegow do nawierzchni


pzdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
radzio




Do³±czy³: 17 Sty 2006
Posty: 604
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: micha³kowa

PostWys³any: ¦ro 18:35, 08 Mar 2006    Temat postu:

oi nie polecam wymiany sprezyn bez wymiany amorow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
ALIEN_Rayle




Do³±czy³: 24 Sty 2006
Posty: 206
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: B*stok

PostWys³any: ¦ro 18:45, 08 Mar 2006    Temat postu:

radzio napisa³:
oi nie polecam wymiany sprezyn bez wymiany amorow.


jakies negatywne doswiadczenia? do - 40 progresy na seryjnych amorach daja rade.pozniej tloczysko amora moze robic za odboj.taki zestaw dla zaczynajacego zabawe w kjsy az nadto bedzie.lepiej zainwestowac w bilsteiny b6 czy b8 regulowane,zapodac springi ap(nomen omen niedostepne juz praktycznie w polsce jako nowe) i szalec na kjsach Smile co ja gadam.od razu proflexa zapodac.

wiadomo ze przy wymianie samych springow charakterystyka juz rewelka nie bedzie ale i tak prowadzenie sie poprawi znaczaco
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
STACHO




Do³±czy³: 08 Mar 2006
Posty: 3
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Suwa³ki

PostWys³any: ¦ro 19:35, 08 Mar 2006    Temat postu:

Dziêki za pomoc. Very Happy

Mam jeszcze jedno pytanie. Sporting posiada seryjnie stabilizator skrêtu. Czy istnieje mo¿liwo¶æ zadaptowania stabilizatora do 900 Question To powinno (chyba Question ) zdecydowanie polepszyæ skrêtno¶æ auta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
ALIEN_Rayle




Do³±czy³: 24 Sty 2006
Posty: 206
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: B*stok

PostWys³any: ¦ro 19:41, 08 Mar 2006    Temat postu:

STACHO napisa³:
Dziêki za pomoc. Very Happy

Mam jeszcze jedno pytanie. Sporting posiada seryjnie stabilizator skrêtu. Czy istnieje mo¿liwo¶æ zadaptowania stabilizatora do 900 Question To powinno (chyba Question ) zdecydowanie polepszyæ skrêtno¶æ auta.


sporingi i 1.1 chyba tez mialy ten stab.zaadaptowac mozna ale z tego co wiem,zdarza sie,ze przy posadzonym zawiasie,stab stuka w katalizator.ale wszystko da sie zrobic.albo kat out i w jego miejsce rurka albo cos.najlepiej zalozyc i wtedy wszystko wyjdzie.stab poprawia prowadzenie,gdyz spina wahacze z przodu i troche usztywnia ten przodek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
ALIEN_Rayle




Do³±czy³: 24 Sty 2006
Posty: 206
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: B*stok

PostWys³any: ¦ro 19:45, 08 Mar 2006    Temat postu:

zapomnialem dodac ze koszt uzywanego staba wraz z mocowaniami zazwyczaj zaczyna sie od 60 zl w gore.znajdziesz taniej to zrobisz calkiem dobry biznes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
RoGaL




Do³±czy³: 02 Lut 2006
Posty: 48
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Bia³ystok

PostWys³any: Czw 9:45, 09 Mar 2006    Temat postu:

jezeli chcesz do KJS to moze byc i Krosno ... chyba ze beda szybkie proy to moga byc bardzodziwne reakcje auta nadziury Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kitcar
Go¶æ






PostWys³any: Czw 18:43, 09 Mar 2006    Temat postu:

na kjs-y krosno siê nada;
stabilizator jak najbardziej polecam, nie bêdzie problemu z monta¿em w 900;
mam do sprzedania przednie amory Krosno za 200z³
tel. 691 511 612
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Leszek Janusz




Do³±czy³: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: White100k

PostWys³any: Pi± 9:33, 10 Mar 2006    Temat postu:

Mówisz-masz nie tylko pomoc Stachu ale od razu i czê¶ci.
Z tego co pamiêtam je¼dzi³ swego czasu go¶æ Tomek z Suwa³k 900-tk± i nie¼le mu sz³o tak¿e mo¿e od Ci co¶ pomo¿e.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
joker




Do³±czy³: 19 Sty 2006
Posty: 110
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: stag rally team

PostWys³any: Sob 8:40, 11 Mar 2006    Temat postu:

sprezyny, opony, felgi i plyta pod silnik z tej 900 tomka siedza u mnie. Smile
a krosno puchar troche sie rozgrzewa na dluzszych probach i wtedy rzeczywiscie jest nieprzewidywalnie...
no i nawet nie bierz pod uwage obcinania sprezyn. to dobre do lansu po lipowej a nie do sportu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Splawik




Do³±czy³: 17 Sty 2006
Posty: 37
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Bia³ystok

PostWys³any: Czw 21:43, 04 Maj 2006    Temat postu: Re: Zawieszenie do Cinquecento

STACHO napisa³:
Witam!

Obecie je¿d¿ê cc 900 i ka¿dy kto mia³ okazjê je¼dziæ tym autem wie, ¿e zawieszenie nie nadaje siê do szybszej jazdy po zakrêtach.


sorki za kotleta ale znalaz³em zdjêcie w swoim archiwum pewnego seja 900 seria koloru czerwonego, który zapier....³ szybciej ni¿ inne mocniejsze auta. A tak tylko móg³ ¶migaæ Ada¶, podziwiam jego styl jazdy bo jest na co popatrzeæ Very Happy
mor±³ z tego taki ¿e przy porz±dnym samozaparciu mo¿na prawie wszystko

przy okazji pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kwiatek




Do³±czy³: 24 Sty 2006
Posty: 372
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6

PostWys³any: Czw 22:41, 04 Maj 2006    Temat postu:

siema splawik
co u Ciebie, jak rajdowe plany. ostatnio jak cie widzialem to miales zbierac kase na starty w ppzm. wyda?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Splawik




Do³±czy³: 17 Sty 2006
Posty: 37
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Bia³ystok

PostWys³any: Pi± 10:44, 05 Maj 2006    Temat postu:

no nie przesadzaj kwiatek tyle kasy to ja nie mam i d³ugo mieæ nie bede, no chyba ¿e zasponsorujesz troszkê Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rajdowy Bia³ystok Strona G³ówna -> Technika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin