Forum Rajdowy Bia³ystok Strona G³ówna Rajdowy Bia³ystok
1 w 100% rajdowe forum bia³ostockie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U¿ytkownicyU¿ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ciZaloguj siê, by sprawdziæ wiadomo¶ci   ZalogujZaloguj 

XXVIII Rajd Podlaski runda RD-3L oraz PPAiK
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rajdowy Bia³ystok Strona G³ówna -> Rajdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
THOR




Do³±czy³: 03 Lut 2006
Posty: 90
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Bia³ystok

PostWys³any: ¦ro 7:27, 20 Maj 2009    Temat postu:

wyniki, wynikami ale zobaczcie jakie Wojtek Miezian powykrecal czasy na tej swojej mazdce, z tego co pamiêtam to on chyba nawet jecha³ na zwyk³ych oponach a czasy normalnie szacun !! Applause
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
PawelRally




Do³±czy³: 03 Lut 2006
Posty: 110
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Zambrów

PostWys³any: ¦ro 8:15, 20 Maj 2009    Temat postu:

vfts napisa³:
[Ja powiem a co tam - miejscowi widzieli czerwon± ³±dê. Nazwisko ka¿dy chyba zna!


Chyba chodzi tobie o mnie kolego jestes pewny ze tylko ³ade tam widzieli ? dopytaj sie dobrze to moze wiecej napiszesz marek aut


Ja tylko napisa³em to co ludzie mówili. Wiadomo ¿e plotki czesto mijaja siê z prawd± i to tzreba braæ pod uwagê. To nie by³ ¿aden atak na Ciebie z mojej strony bo patrze ¿e tak to odebra³e¶...

M³odyRally jak tylko bêdê mia³ czas to wy¶lê na maila spakowane zdjêcia Wink

Brawa za dobr± jazdê dla Kwiatka, Rafa³a w czerwonym BMW, Radzia i Radka Smile Co tu wiêcej pisaæ po takim rajdzie Smile Chyba wszyscy kochamy szutry
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Matteo




Do³±czy³: 08 Sty 2009
Posty: 23
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Bia³ystok

PostWys³any: ¦ro 18:02, 20 Maj 2009    Temat postu:

No to ja równie¿ dorzucê swoje trzy grosze.

NA PLUS:
+ Oczywi¶cie wielkie brawa za oesy! Zapachnia³o naprawdê rajdami z prawdziwego zdarzenia i cokolwiek trudno bêdzie wróciæ do ¶migania po placach pe³nych s³upków Neutral
+ Dla mnie samo zapoznanie wraz z robieniem po raz pierwszy normalnego opisu by³o ju¿ niema³± przygod±.
+ Ca³a otoczka, atmosfera duuu¿ego wydarzenia!


NA MINUS:
- Dla mnie fakt ¿e zdarzy³o siê kilka opó¼nieñ nie stanowi wiêkszego problemu, szkoda jednak ¿e nie zosta³y policzone czasy ze wszystkich prób, oraz szkoda oczywi¶cie malowniczej SZ03/06 na której niestety mieli¶my wolny przejazd - szkoda bo by³a zabezpieczona i tak ma³o zabrak³o ¿eby mo¿na by³o j± pojechaæ...

- 3Liga mia³a zakoñczenie pod pa³acam z pe³n± pomp± (brawo!) ale kjsowcy tkwili na korytarzu czekaj±c na wyniki - szczególnie szkoda mi ch³opaków którzy zgarnêli g³ówne puchary, mieli do przejechania pó³ Polski ¿eby wróciæ do domu, a musieli czekaæ na korytarzu w automobilklubie do pó¼nych godzin wieczornych ¿eby dostaæ swoje puchary (nawet nie wiem do której, bo sam ju¿ nie doczeka³em). Mo¿e dla osób z Bstoku to ma³y problem ale marketingowo s³abo to wygl±da³o..

- Troche kontrowersyjna próba na lotnisku.. Koncepcja ¶wietna i superoes w sobote bardzo mi³o mi siê ogl±da³o, ale ju¿ w niedziele po ca³ej stawce zrobi³o siê miejscami niesamowicie dziurawo i my¶la³em ¿e mi siê Micra tego przejazdu nie prze¿yje. Zreszt± rozrzut czasów z tej próby jest cokolwiek zastanawiaj±cy.


SUMA SUMMARUM
Niemniej jednak ¦WIETNA impreza i dla mnie pierwszy przedsmak prawdziwych rajdów. Wielkie gratki dla Organizatorów i niecieprliwie czekam na wiêcej! Wink


Z INNEJ BECZKI
Najwiekszymi pechowcami rajdu s± chyba Robert i Adam z czerwonego isa - z moich obliczeñ wynika ¿e gdyby nie ostatnia próba na lotnisku to zdecydowanie wygraliby ca³y rajd :/

Czy kto¶ ma mo¿e informacje jak zdrowie ch³opaków z czerwonej Fiesty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
PawelRally




Do³±czy³: 03 Lut 2006
Posty: 110
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Zambrów

PostWys³any: ¦ro 18:34, 20 Maj 2009    Temat postu:

Matteo napisa³:

Z INNEJ BECZKI
Najwiekszymi pechowcami rajdu s± chyba Robert i Adam z czerwonego isa - z moich obliczeñ wynika ¿e gdyby nie ostatnia próba na lotnisku to zdecydowanie wygraliby ca³y rajd :/


By³em tam i widzialem co siê sta³o Confused Zakopali siê na jednym z zakretów i bardzo d³ugo wyje¿d¿ali... Szkoda mi siê ich zrobi³o bo przepiêknie jechali...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Krzysiek X-Team




Do³±czy³: 20 Lis 2007
Posty: 31
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Zawady

PostWys³any: Czw 2:06, 21 Maj 2009    Temat postu:

Czesc. Moja opinia moze byc z wiadomych wzgledow troche nie obiektywna, wiec jesli ktos sie nie zgadza walcie smialo.
Chcial piotrek zrobic cos wielkiego no i zrobil, powialo prawdziwymi rajdami. Szacun tez dla Grzesia i Wlodka, napewno nie latwo jest tluc glowa w ten mur. Jak na te mozliwosci kawal dobrej roboty.
Tym bardziej chyba mnie zrozumieja bo wlozyli sporo pracy... A gdyby tak w sobote rano przyszedl Pan i powiedzial ze rajd sie nie odbedzie bo jest ograniczenie w terenie zabudowanym do 50 km/h a jak juz by bylo po wszystkim to powiedzial by jedzcie sobie przeciez to i tak poza miastem. Dla mnie to taka sama abstrakcja jak odwalenie na BK.
Narazie to tylko moja opinia. Przed rajdem po nocach szykowalismy sprzet, teraz grzebie sie w przepisach. A i Jacek jeszcze niezle zaplacil zeby poogladac. Wychodzi mi ,ze klatka jest O.K. bo polaczenia skrecane do ilosci ktorych mial obiekcje sedzia sa w takiej ilosci jak trzeba w czesci glownej klatki a reszta to dodatkowe wzmocnienia nie majace znaczenia.
Spawanie stopek przykreconych srubami to chyba sedziowie sami siebie wysmieli przed zakonczeniem BK.
No i jeszcze faktycznie zmiana w zalaczniku J mianowicie pasy naramienne nie moga byc z jednego punktu mocowane, tylko ze u Adama usuniecie tej wady jeszcze przed BK zajelo z 10 sekund z otwarciem klapy.
Jeszcze obiekcje byly do mocowania biodrowych z jednego punktu, ale wyraznie doczytalem sie ze dotyczy to tylko naramiennych.
Beda pisma , niech wyjasnia , dam znac jak cos bedzie wiadomo, narazie to my nie mamy racji.
Ciekawi mnie swoja droga czy konstruktywnie cos wyjasnia czy bedzie zamiecione pod dywan.
Zima niejednakowe kola przeszkadzaly, komisja uznala ze nie dopusci jak nie zmienimy, teraz najlepiej wymontowac klatke ,pasy co jeszcze? To tez jest kwestja organizacji, i pewnie wielu powie, ze dobrze ze udalo sie pojezdzic po fajnych trasach , bylo super, do czasu az ktos uzna ze jest bostwem i odwali za widzimisie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kwiatek




Do³±czy³: 24 Sty 2006
Posty: 372
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6

PostWys³any: Czw 8:51, 21 Maj 2009    Temat postu:

to jest przykre i bardzo psuje zabawe
gdyby sedzia podejmujacy takie decyzje odpowiadal swoimi finansami (chociazby zwrot wpisowego z wlasnej kieszeni) za popelnione bledy, to zastanowilby sie kilka razy znim kogos by odrzucil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
delson




Do³±czy³: 18 Maj 2009
Posty: 40
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Bia³ystok

PostWys³any: Czw 12:28, 21 Maj 2009    Temat postu:

Dziêki za wspania³± atmosferê na Rajdzie, KJS'ie
Wszyscy ju¿ zd±¿yli powiedzieæ o wra¿eniach
S³owa uznania za zorganizowanie takiej imprezy.
To by³ debiut wiêc b³êdy i niedoci±gniêcia by³y wliczone.
To by³ tak¿e mój debiut i nie obesz³o siê bez kilku wpadek i zwiedzania terenu (jak¿e malowniczego) Very Happy
Szkoda mi za³óg które nie mog³y wystartowaæ za spraw± do¶æ kontrowersyjnego sêdziowania i oceniania stanu technicznego auta.
Czasami my¶lê, ¿e u niektórych to by³o "szukanie dziury w ca³ym..." mo¿e doszli do wniosku, ¿e za du¿o samochodów startuje i mog± nie wyrobiæ siê z czasem. Tylko, ¿e to ju¿ jest dorabianie teorii z mojej strony.
Mam nadziejê, ¿e za rok bêdzie lepiej i bêd± d³u¿sze odcinki dla KJS'ów bo na tych co by³y to zanim zd±¿y³em siê rozkrêciæ Smile musia³em hamowaæ.
Mêcz±ce by³y dojazdy na OS'y, ale rozumiem, ¿e bli¿ej siê nie da³o.

BTW: Je¶li kto¶ ma zdjêcia za³ogi nr 135 to proszê o kontakt na pw albo gg. Z góry dziêki

Pozdrawiam.
Daniel z niebieskiego GT-stwora (GT-four)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kwiatek




Do³±czy³: 24 Sty 2006
Posty: 372
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6

PostWys³any: Czw 13:13, 21 Maj 2009    Temat postu:

Przed chwila bylem u Roberta Walewskiego. Troche obolaly ale usmiechniety, juz w pracy. Z kolei Przemek byl bardziej poszkodowany, ale zostal juz wypisany ze szpitala, kuruje sie w domu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
MlodyRally
Administrator



Do³±czy³: 07 Gru 2005
Posty: 571
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: White100k

PostWys³any: Czw 15:05, 21 Maj 2009    Temat postu:

delson napisa³:
mo¿e doszli do wniosku, ¿e za du¿o samochodów startuje i mog± nie wyrobiæ siê z czasem. Tylko, ¿e to ju¿ jest dorabianie teorii z mojej strony.

trochê siê zagalopowa³e¶ w tych teoriach Wink


delson napisa³:
Mam nadziejê, ¿e za rok bêdzie lepiej i bêd± d³u¿sze odcinki dla KJS'ów bo na tych co by³y to zanim zd±¿y³em siê rozkrêciæ Smile musia³em hamowaæ.

no niestety, odgórny regulamin mówi jasno - próba KJS mo¿e mieæ maksymalnie d³ugo¶æ 1km (ewentualnie 2km w otwartym terenie)
wiêc jak chce siê wiêcej, to trza tak fajne próby znale¼æ w szczerym polu ;]


co do sêdziów by³em przy nastêpuj±cej rozmowie, która mia³a miejsce po odrzuceniu jednej z za³óg. Sêdzia który podj±³ tak± decyzjê t³umaczy³ siê:

-sêdzia 1- jestem ¶wiêcie przekonany ¿e widzia³em tak± klatkê w tym miejscu dospawan±

-sêdzia 2- ale jak widzisz, w za³±czniku nie jest to wymagane

-sêdzia 1- to co, przywracaæ go? i tak ju¿ BK nie przeszed³. Niech dospawa, nic nie straci

-sêdzia 2- a co je¶li nie dospawa, a pó¼niej udowodni ¿e siê myli³e¶

-sêdzia 1- ...eee...

i poszed³ osobi¶cie przeprosiæ i przywróciæ za³ogê

rozumiem, "¿e nie myli siê ten co nic nie robi" (tak siê Ci sêdziowie t³umaczyli) ale niech nie zgrywaj± nieomylnych i wielkich panów - którym siê "co¶ wydaje" ....
to tak jak z pasami - ka¿dy sêdzia mówi co innego -jedni ¿e ma byæ w miejscach mocowania oryginalnych pasów, inny ¿e nie ma prawa - co kraj to obyczaj, a zdawa³o mi siê ¿e "prawo jest jedno"


Ostatnio zmieniony przez MlodyRally dnia Czw 15:15, 21 Maj 2009, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
radzio




Do³±czy³: 17 Sty 2006
Posty: 604
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: micha³kowa

PostWys³any: Czw 15:51, 21 Maj 2009    Temat postu:

to moze w koncu cos i ja napisze.
rajd byl meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeega, swietne trasy, niezle zabezpieczenie, bardzo fajna atmosfera, wyrownany poziom, czego chciec wiecej? no moze lepszej organizacji, ale wedlug mnie wystarczy wyciagnac wnioski i naprawic bledy. mysle ze nasz region ma ogromny potencjal rajdowy, ktory trzeba wykorzystac, wierze ze w niedalekiej przyszlosci bedziemy czesciej startowac w takich rajdach u nas w regionie. rozumiem ze moze jest malo rak i glow do pracy, ale jesli ktos zglosilby sie z prosba do mni czy do kogos innego to napewno bysmy pomogli.

a puki co zamieszczam I onboarda
http://www.youtube.com/watch?v=mpQLeRSn5BY
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Leszek Janusz




Do³±czy³: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: White100k

PostWys³any: Czw 17:15, 21 Maj 2009    Temat postu:

Mo¿e warto by by³o na kolejn± tak± imprezê zaprosiæ kogo¶ kto zna siê naprawdê na regulaminach technicznych i np. zajmuje siê tym w rozgrywkach I czy II ligi. Wiem, ¿e nie jest to tanie rozwi±zanie ale mo¿emy natym jedynie ogromnie zyskaæ. Po pierwsze unikniemy wpadek i komentarzy na BK, zyskamy w oczach zawodników a po trzecie i chyba najwa¿niejsze je¶³i damy do pomocy takiej osobie kiklu m³odych technicznych sêdziów z naszego klubu to bêdzie dla nich to wspania³e szkolenie i zacz±tek sensownej kady na przysz³e lata je¶li jest plan organizowaæ w kolejnych latach imprezy tej jak i wy¿szej rangi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
radzio




Do³±czy³: 17 Sty 2006
Posty: 604
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: micha³kowa

PostWys³any: Czw 23:06, 21 Maj 2009    Temat postu:

i kolejny onboard
http://www.youtube.com/watch?v=OPCyQMsvMQg
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
kwiatek




Do³±czy³: 24 Sty 2006
Posty: 372
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6

PostWys³any: Pi± 8:07, 22 Maj 2009    Temat postu:

Niestety lesiu tak bylo. Przyjechal do nas pan Krawczyk, ktory powinien sie na tym wszystkim znac i do pomocy mial mlodych i niemlodych naszych sedziow. To smutne ale taki zestaw nie zadzialal...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Leszek Janusz




Do³±czy³: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: White100k

PostWys³any: Pi± 13:04, 22 Maj 2009    Temat postu:

Mo¿e trzeba zaprosiæ pana Nowaka Smile
Generalnie ciê¿ko mi siê donosiæ do ca³ej sytuacji poniewa¿ sam nie bralem w rajdzie udzia³u.
Oceniæ prac e p. Krawczyka musz± sami zawodnicy-czy by³ wystarczaj±co kompetentny czy trzeba szukaæ kogo¶ z bardziej zaawansowan± wiedz± techniczn± mog±cemu przekazaæ j± naszym sêdziom aby w kolejnych rajdach bez najmnniejszych w±tpliwo¶ci potrafili powiedzieæ czy np. klatka i jej budowa jest dobra czy zla ;/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Maciek
Administrator



Do³±czy³: 04 Sty 2006
Posty: 304
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Bia³ystok

PostWys³any: Pi± 14:15, 22 Maj 2009    Temat postu:

Kilka onboardów:
http://www.youtube.com/watch?v=OckYp5chUyc - Mêdelski-Guz/Podlecki OS1-3 Jurowce
http://www.youtube.com/watch?v=Qk7IopE-aZo&feature=channel - Mêdelski-Guz/Podlecki OS2-4 Siekierki
http://www.youtube.com/watch?v=lBtk4YDPdnY - Wyszkowski/Zarêbska Daewoo Lanos
http://www.youtube.com/watch?v=faA3NAho0Ic
I jeszcze jeden przejazd
http://www.youtube.com/watch?v=gZIv_mRFwis
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Krzysiek X-Team




Do³±czy³: 20 Lis 2007
Posty: 31
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6
Sk±d: Zawady

PostWys³any: Pi± 20:47, 22 Maj 2009    Temat postu:

Niestety to nie nas przepraszali...
Byl jeszcze taki tekst do jednego z naszych sedziow: Choc zobaczymy czego nauczyles sie na szkoleniu"
Jak nasz sedzia zaczal dzielic klatke na plaszczyzny to wiedzialem ze cos sciemnia, uznal mi jedna plaszczyzne ze nie mial racji a zapytany o szczegoly odeslal do zal. "J". Dopiero wieczorem drugi zapytany pamietal z zalacznika ze chodzi o plasczyzne dachu.
Co do zapraszania sedziow na BK to przynajmniej niech upominaja i daja szanse zmian w pozniejszym terminie bo nikt nie pojedzie, ale dobrze gdyby ktos kompetentnie zwrocil uwage.
Co do mocowan pasow:
Artyku³ 253 - 2009
WYPOSA¯ENIE BEZPIECZEÑSTWA
Artyku³ 6: PASY BEZPIECZEÑSTWA
6.1 Pasy
Stosowanie dwóch pasów ramieniowych i jednego biodrowego; punkty
mocowania do nadwozia: 2 punkty mocowania dla pasa biodrowego, 2 dla pasów ramieniowych.
6.2 Monta¿
Zabronione jest mocowanie pasów bezpieczeñstwa do foteli lub ich
wsporników.
- Pasy bezpieczeñstwa mog± byæ zamontowane w punktach monta¿u seryjnych pasów.
(…)
W takim przypadku 4-punktowe pasy mog± byæ zamontowane w punktach, w których oryginalnie montowane s± przez producenta samochodu pasy biodrowe tylnego siedzenia.
(…)
- Je¿eli zamocowanie pasów ramieniowych i/lub kroczowych w seryjnych
punktach nie jest mo¿liwe, nale¿y wykonaæ w nadwoziu lub podwoziu nowe punkty zamocowania;
Pasy ramieniowe mog± byæ te¿ zamocowane przy pomocy klamry do klatki bezpieczeñstwa lub do poprzeczki wzmacniaj±cej jak równie¿ zamocowane do górnych punktów mocowania pasów tylnych, lub opieraæ lub byæ zamocowane do poprzecznego przyspawanego wzmocnienia znajduj±cego pomiêdzy tylnymi rozporami klatki
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastêpny temat  
Autor Wiadomo¶æ
Zygo Z Kolebocji




Do³±czy³: 03 Lut 2006
Posty: 683
Przeczyta³: 0 tematów

Ostrze¿eñ: 0/6

PostWys³any: Pi± 21:40, 23 Pa¼ 2009    Temat postu:

Znalaz³em taki króciutki filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=u6234aSmf-o&feature=related
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rajdowy Bia³ystok Strona G³ówna -> Rajdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id¼ do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin