Felix BMW
Do³±czy³: 13 Lut 2006
Posty: 418
Przeczyta³: 0 tematów
Ostrze¿eñ: 0/6 Sk±d: Bia³ystok
|
Wys³any: ¦ro 21:51, 17 Maj 2006 Temat postu: Relacja z rajdu na torze w Miedzianej Gorze |
|
|
13 maja odby³o siê II Kryterium Toru "Kielce" – Super OES. Impreza bêd±ca punktowan± eliminacj± do ca³orocznego cyklu Super OES-ów na ma³ej pêtli toru wy¶cigowego w Miedzianej Górze. Przybyli¶my z Andrzejem oko³o godziny ósmej na tor celem konkretnego zapoznania siê z nawierzchni± po której bêdziemy ¶migaæ . W oczekiwaniu na Wieñka poszli¶my zobaczyæ jaki tor jazdy przygotowa³ nam organizator .
[link widoczny dla zalogowanych]
Zbytnio nie byli¶my zaskoczeni sposobem ustawionych szykan , bramek jak i nawrotów natomiast nawierzchnia zbi³a nas z panta³yku. Asfalt miejscami by³ tak ¶liski ¿e mo¿na by³o wywin±æ or³a przechadzaj±c siê po nim a co dopiero jad±c z prêdko¶ci± dochodz±c± do 120 km/h . Z chwil± gdy przeszli¶my ca³y tor do³±czy³ do nas Wieniek swym ¶licznym Subaru Impreza GT .
[link widoczny dla zalogowanych]
Nastêpnym ruchem , który wykonali¶my by³a rejestracja samochodu jak i nas samych .
[link widoczny dla zalogowanych]
Po dokonaniu wszystkich formalno¶ci biurowych udali¶my siê na tor celem ponownego przeanalizowania toru jazdy . Nim siê obejrzeli¶my ju¿ trzeba by³o zasiadaæ do samochodu . Wieniek wystartowa³ jako pierwszy z numerem 8 . Jako jedyny z naszej trójki zabra³ Piotra Wróblewskiego( by³ego kierowcê rajdowego ) na pok³ad by pomaga³ mu przejechaæ trasê jak najlepiej . Przysz³a i na mnie kolej .
[link widoczny dla zalogowanych]
Zasiad³em w Subarynce wraz z Andrzejem , zapi±³em kask pasy i podjecha³em na linie startu . Sêdzia ustawi³ nas na linii i pyta siê czy za³oga gotowa . Pilot machn±³ rêk± na znak gotowo¶ci . Przygotowa³em siê , jedynka zapiêta , wskazówka obrotomierza na 5,5tys/Obr sêdzia odlicza 3……..2………1……. Start .
[link widoczny dla zalogowanych]
Subaru niczym piekielna bestia wgryza siê w gor±cy asfalt , ruszamy jak wystrzeleni z procy , zawór spustowy powietrza raz po raz syczy jak wydobywaj±ca siê para z pêdz±cej lokomotywy . Zapinam drugi bieg na liczniku 105 km/h i od ciêcie , dochodzimy do nawrotu ,ostre hamowanie przepinam na jedynkê i znowu GT niczym pocisk wyskakuje na prost± . Przed sob± mamy sekwencjê zakrêtów któr± pokonujemy z istn± precyzj± , wychodzimy za s³upkiem na d³ug± prost± ,impreza przyspiesza jak lampart biegn±cy za swoim obiadem wchodzimy w bramkê i po wielkim ³uku d±¿ymy do kolejnego nawrotu . Nastêpnie szykana i ponownie sekwencja zakrêtów , która by³a analizowana do¶æ dok³adnie przed startem . Ostatnie dwa nawroty do¶æ ¶lisko wyj¶cie i znowu na prostych ko³ach jedynka max , dwujka gazzzz linia mety i koniec przejazdu . Gdy zjechali¶my do strefy postoju , emocje opad³y adrenalina buszuj±ca w organizmie te¿ znalaz³a metê natomiast d³onie jeszcze prze 20 minut lata³y jak opêtane . W sumie nie ma siê czego dziwiæ, okie³znaæ 2,0 Turbo o mocy 280kM jest pewnym wyzwaniem . Przy kolejnym przeje¼dzie ,samochód jad±cy przede mn± nie fortunnie przesun±³ trzy z³±czone opony ze sob± , co wytr±ci³o mnie z ogromnego skoncentrowania i przymusowej zmiany toru jazdy . Po przedyskutowaniu z sêdzi± g³ównym tej sytuacji , pozwolono mi powtórzyæ przejazd co dosyæ diametralnie zmieni³o mój wynik koñcowy w tabeli generalnej. Nim siê zorientowali¶my by³o ju¿ po wszystkim , samochody zjecha³y na parking
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i uczestnicy udali siê na ognisko , które umila³o czas oczekiwania na wyniki .
[link widoczny dla zalogowanych]
Organizacja by³a na wysokim poziomie szybko sprawnie i bezpiecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
. My¶lê ¿e do¶wiadczenie które zdobyli¶my na torze w Miedzianej Górze wkrótce zaowocuje .
Dodatkowe zdjecia --- [link widoczny dla zalogowanych]
Wyniki ---- [link widoczny dla zalogowanych]
Tor ---- [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Felix BMW dnia ¦ro 22:38, 17 Maj 2006, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
|
|