Forum Rajdowy Bia造stok Strona G堯wna Rajdowy Bia造stok
1 w 100% rajdowe forum bia這stockie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U篡tkownicyU篡tkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼i   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Litwa - Suwa趾i
Id do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rajdowy Bia造stok Strona G堯wna -> Rajdy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
letek




Do陰czy: 08 Lis 2007
Posty: 47
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/6
Sk康: Suwa趾i

PostWys豉ny: Czw 21:59, 15 Maj 2014    Temat postu:

Fajnie by這 na rajdzie jak co roku, szkoda ze taka mala frekwencja z naszej strony. Serwis colta byl mega
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Leszek Janusz




Do陰czy: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/6
Sk康: White100k

PostWys豉ny: Pi 22:19, 16 Maj 2014    Temat postu:

Na fotce fajnie to wygl康a. Zdarza這 mi si widywa takie foty ale przy dora幡ych naprawach malc闚 Very Happy

Czy kto z Naszych najecha gdzie Litw poza tym rajdem - chodzi mi o pozosta貫 rundy ichniejszego czempionatu?
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
letek




Do陰czy: 08 Lis 2007
Posty: 47
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/6
Sk康: Suwa趾i

PostWys豉ny: Sob 17:39, 17 Maj 2014    Temat postu:

Mi這軼iwie im panujacym mistrzem w klasie Laisva jest m鎩 kolega klubowy Danielem zwany, popytaj go by na wi瘯szo軼i rund
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
ero F1




Do陰czy: 07 Mar 2006
Posty: 77
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/6
Sk康: Augustow

PostWys豉ny: Nie 8:56, 18 Maj 2014    Temat postu:

Bylem na 4 rundach.Z Bialegostoku na 3rundach byl z nami Wojtek Czepieli Jacek Bielaga(wygral Rally Kauno Ruduo) plus ZLOTY
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Leszek Janusz




Do陰czy: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/6
Sk康: White100k

PostWys豉ny: Nie 12:52, 18 Maj 2014    Temat postu:

To napiszcie co o pozosta造ch rundach-ta sama formu豉 czyli pr鏏y bez zapoznania, uznaniowy czas startu, d逝窺ze, fajniejsze pr鏏y?
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
zielony_maluch




Do陰czy: 22 Lut 2006
Posty: 300
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/6
Sk康: Bialystok

PostWys豉ny: Pon 10:40, 19 Maj 2014    Temat postu:

troche p騧no ale chetnie tez podziele sie moimi wrazeniami.

Litwa to przede wszystkim szybkie pr鏏y i od tego trzeba zacz望. Podzia na klasy to do 1600, do 2000, do 3000 i "lasiva". Juz taki podzia powoduje ze jest szybki i bez zebednych pacholkow. z roku na rok jest coraz wiecej autek w tym roku bylo ponad 50. Pogoda mo瞠 nie dopisa豉 ale jak dla mnie da豉 duzo do鈍iadczenia z Hond i jak zajebiscie dzilaja R8 w deszczu.

Co do organizacji to ja nie jestem az tak krytyczny - ja nie mam do czego sie przyczepic. Prawda jest ze przyzwyczailismy si do w豉snego podw鏎ka. Jak si nie je寮zi KJS to trudno軼i sprawia ksi您ka drogowa - szczeg鏊nie jak sie nie wie gdzie jechac. Zapoznanie z trasa mog這 sie odby choc nie wszedzie to prawda. Co do start闚 to rzeczywiscie roznie to bywalo ale da這 sie to ogarnac.

Co do rywalizacji to mielismy pozamiatane juz po 2SZ bo pomylilismy trase (tu nie bylo zapoznania). Faktem jest ze lecielismy wszystkie proby ogniem i byc moze troche za szybko to sie dzialo. Na tym rajdzie bardzo wazna role odgrywal pilot a my z Jackiem dopiero stawiamy pierwsze prawdziwe kroki rajdowe.

Dlaczego warto jechac na Litwe:
- odcinek autodromas super
- dlugie szybkie odcinki
- brak zbednej pacholkolandi
- caly dzien jezdzenia
- na Litwie s to bardzo dobre nawierzchnie (ulice miast, 90% asfalt)
- ognisko/ spotkanie wieczorne
- niedaleko

Mimo braku wyniku uwa瘸m wyjazd za super udany.


Ostatnio zmieniony przez zielony_maluch dnia Pon 10:40, 19 Maj 2014, w ca這軼i zmieniany 1 raz
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
Leszek Janusz




Do陰czy: 18 Sty 2006
Posty: 930
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/6
Sk康: White100k

PostWys豉ny: Pon 11:36, 19 Maj 2014    Temat postu:

Dzi瘯i Grzesiu.

Chyba czas zmieni ju opis w stopce ;P
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
ero F1




Do陰czy: 07 Mar 2006
Posty: 77
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/6
Sk康: Augustow

PostWys豉ny: 字o 15:33, 21 Maj 2014    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=Fg9KuTWe9Gw&feature=youtu.be
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Rajdowy Bia造stok Strona G堯wna -> Rajdy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Id do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach

fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin