Autor Wiadomość
letek
PostWysłany: Pon 11:00, 20 Maj 2013    Temat postu:

Thombike napisał:
nie zapomnij o trwałym mocowaniu gaśnicy, czyli dodatkowo na 1-2 trytytki i to tyle.


No nie wiem, mnie uczono na szkoleniach, że gaśnica nie może być przypięta na trytytki, ze względu na to, żeby czas do jej użycia skrócić do minimum. Ja mam mocowane oryginalny plastikowy uchwyt zamocowany przy nogach pilota, nigdy nie było z tym problemów na BK
Yossarian
PostWysłany: Nie 21:21, 19 Maj 2013    Temat postu:

Temat Zerkopolu znam. Ale na razie jest u mnie b4 bo potrzebowalem cos na szybko, dobrze i dość tanio - wylal mi amortyzator przedni i nie było opcji tak jeździć. W przyszłości zamierzam właśnie od nich wziąć coś lepszego (skłaniam się ku b6 + sprężyny eibach mozliwie najmniej obniżające). Na razie jednak celem jest w pełni sprawne auto - tuning później. Przy okazji - zna ktoś jakiegoś dobrego elektryka samochodowego w Białymstoku? Potrzebuję ogarnąć oświetlenie, a nie mam czasu sam się z tym bawić.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim bardzo za odpowiedzi i pw. Każda informacja jest dla mnie bardzo przydatna
acoq
PostWysłany: Nie 20:51, 19 Maj 2013    Temat postu:

Yossarian napisał:
Wiem, że trzeba będzie założyć w przyszłości coś lepszego (B6 albo B8 plus jakieś sensowne sprężyny na wszystkie strony)


Jeśli chodzi o Bilsteiny to przynajmniej w amorkach do Audi jest tak, że B6 od B8 różni się tylko długością skoku amortyzatora. B8 jest bodajże krótszy o 2cm (w środku ma tulejkę, która skraca skok). Poza tym to jest to to samo co B6 (charakterystyka pracy jest dokładnie taka sama). Podejrzewam, że podobnie jest w amorkach do innych marek.

Kupiłem sobie B6 i skróciłem skok na taki jak ma B8 + trochę utwardziłem. Wniosek? Na takim małym skoku nie da się jeździć w KJS'ach. Zawiecha cały czas dobijała na wyrypie. Po roku jazdy amorki przerobiłem na B6 + zmiana charakterystyki (bardziej miekko) i zawiecha wybiera bardzo ładnie. Zdaje się tylko 2cm dłuższy skok, ale różnica jest kolosalna. Jakbyś miał zamiar sobie zmienić charakterystykę amorka (siły ściskania i rozciągania) to polecam kupić amorki w Zerkopolu, bo tam będziesz miał strojenie gratis. Normalnie jak byś kupił, gdzieś indziej amorki (np. jakaś hurtownia) i dał im do strojenia to zapłacisz 150-200 PLN od amorka, a że oni na miejscu składają amorki (oficjalny partner Bilstein na Polskę) to masz to w gratisie, bo nie muszą nowych olei zalewać i uszczelki, tylko od razu złożą Ci tak jak tego chcesz. Osobiście jestem bardzo zadowolony z amorków Bilsteina, ale porównanie mam tylko z Koni i Kayabą.
PRT.KUZI
PostWysłany: Nie 19:54, 19 Maj 2013    Temat postu:

Yossarian napisał:


Jeszcze jedno pytanie: w załączniku nr1 jest informacja, ze auto musi mieć numer startowy i reklamę organizatora - to będzie rozdawane bezpośrednio na imprezie, czy mam to gdzieś wcześniej zdobyć?


dostaniesz w jakiejś fajnej reklamówce od organizatora Smile
Yossarian
PostWysłany: Nie 14:43, 19 Maj 2013    Temat postu:

Opony wczoraj założone nówki Yokohamy C-drive, także z tym na 100% nie będzie problemu. Kask zamierzam kupić w tym tygodniu.

Auto to E36 318i z silnikiem od is (M44B19). Zawias seria - przednie amortyzatory wymienione w ostatnim tygodniu na Bilstein B4. Wiem, że trzeba będzie założyć w przyszłości coś lepszego (B6 albo B8 plus jakieś sensowne sprężyny na wszystkie strony), ale na razie jadę dla frajdy, a nie dla wyników - pierwszy raz w życiu (nie licząc gokartów) będę się ścigał autem RWD.

Jeszcze jedno pytanie: w załączniku nr1 jest informacja, ze auto musi mieć numer startowy i reklamę organizatora - to będzie rozdawane bezpośrednio na imprezie, czy mam to gdzieś wcześniej zdobyć?
9TEK
PostWysłany: Nie 14:28, 19 Maj 2013    Temat postu:

1. folie zostaw w spokoju, jak masz badanie techniczne
2.fotele zostaw w spokoju
3.mocowanie fabryczne jest ok , jeśli akumulator nie jest luźny

jaki masz zawias w tym aucie? i jaki to model dokładnie ?
Thombike
PostWysłany: Nie 7:21, 19 Maj 2013    Temat postu:

Miałem wspomnieć coś o oponach ale to prawie oczywista oczywistość, że nie możesz przyjechać na drutach. Można mieć wprawdzie typowe ogumienie sportowe ale musi być w możliwie dobrym stanie.
Coś do dodania może mieć ew. ktoś już na miejscu w zakresie naprawdę drobiazgowych spraw. Kasku nie zapomnij Very Happy
Yossarian
PostWysłany: Nie 0:12, 19 Maj 2013    Temat postu:

Dzięki bardzo za odpowiedź. Będzie trzeba chyba jakąś łatę na ten fotel zrobić. Kubełkowy miałem kupić i montować, ale nie zdążę Sad. Jeszcze światła cofania muszę zrobić bo coś odmówiły posłuszeństwa mimo nowego czujnika.

Jeśli ktoś ma coś jeszcze do dodania to chętnie wysłucham Smile
Thombike
PostWysłany: Sob 23:20, 18 Maj 2013    Temat postu:

Szyby raczej nie problem. Fotel..no nie wiem, jak już stelaż wystaje to nie za fajnie...nie możesz tego chociaż prowizorycznie naprawić?
Aku jak fabrycznie zamocowane to ok, gorzej by było jakby fabrycznego mocowania nie było i latałby sobie samopas. nie zapomnij o trwałym mocowaniu gaśnicy, czyli dodatkowo na 1-2 trytytki i to tyle. Drzwi musza sie otwierać, koła kręcić...
Yossarian
PostWysłany: Sob 15:23, 18 Maj 2013    Temat postu: Jak bezstresowo przejsc badanie przed KJS?

Jako, że do tej pory nigdy nie startowałem w KJS, to największe obawy mam przed badaniem technicznym. W związku z tym kilka pytań:

1. Szyby - mam w swoim aucie folię przyciemniającą na szybach - muszę ją zrywać?
2. Fotele - jest taka rubryka w karcie badania technicznego. Moje są w beznadziejnym stanie - w jednym miejscu (bok siedziska) troche wystaje stelaż. Mam się tego obawiać na badaniu?
3. Mocowanie akumulatora - mam go pod maską, mocowanie jest totalnie seryjne - muszę stosować jakieś dodatkowe?

Na razie tyle, być może jeszcze mi coś przyjdzie do głowy. Wiem, że pytania są pewno naiwne, no ale wolę pytać teraz, niż podczas badania Smile

Z góry dziękuję za odpowiedzi

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group